Bestellen & Leveren

Wij werken samen de DPD en voor sommige delen van Nederland met de PostNL. Je ontvangt van ons een track & trace code in de vorm van een e-mail, daarmee kunt je de bestelling volgen via de website van de vervoerder. Daar vindt je actuele informatie over de bezorging van je bestelling.

Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. APLI Kids heeft meerdere magazijnen in Europa en afhankelijk van de locatie is de levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen. Als dit onverhoopt niet lukt binnen de beloofde levertijd, dan stellen we je daarvan zo spoedig mogelijk van in kennis. Via de track en trace code, in de door ons gestuurd e-mail, vindt je de meest actuele informatie van je pakket.

Als je meer dan 30 minuten geleden iets via onze website besteld hebt en je hebt geen bevestiging per mail (ook niet in de spambox / ongewenste e-mail) ontvangen en er staat ook niets in je eventueel aangemaakte account, neem dan contact met ons op via +31(0)598 - 38 27 17 of info@kidsmade.nl

Ja, we kunnen je APLI Kids speelgoed ook op een ander adres bezorgen. Kies dan tijdens het afhandelen van je bestelling voor "verzend naar aan ander adres"onderaan het formulier.